torsdag 14 juni 2012

Jag behöver något att mäta


Jag behöver något att mäta för att kunna avgöra om jag gör framsteg i min strävan att helt skifta till det levande medvetandetillståndet. En mätare skulle kunna vara min dotters reaktioner på mig. Min dotter tar avstånd från mig när jag är i det döda, dualistiska, digitala medvetandetillståndet, medan hon öppnar sitt hjärta och välkomnar mig när jag är i det levande tillståndet. Hon är hemma några dagar med en ögoninfektion, så hon blir en bra mätare för mig. Jag behöver bara ställa upp målet att hon aldrig mer avvisar mig för att jag är levande död. I det levande tillståndet är jag i direktkontakt med hela skapelsen och det betyder att jag behöver lägga mindre och mindre ansträngning på att få saker att gå min väg. Så en annan mätare kan vara att olika resurser kommer lättare till mig, med mindre ansträngning från min sida. Så jag gissar jag kommer att se en positiv utveckling vad gäller ekonomin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar