tisdag 5 juni 2012

Liv är dans


Jag är far
Jag är äkta make
Jag är Sergant och Kvartermästare i det svenska försvaret, eller snarare jag var – jag är utrangerade på grund av min ålder.
Jag är fil. dr. i Mikrobiologi
Jag är Avatar® Master
Jag är egenföretagare i Grupp och Ledareutveckling

Allt är digitala etiketter på något som rymmer en större och mer levande upplevelse.

Jag är en levande, hoppande, skuttande samling av miljarder små celler som samverkar för att skapa en upplevelse av en fysisk kropp. Det spritter i benen, det bubblar och ryar i magen. Jag är ett kalejdoskop av olika mycket levande uttryck.

Jag kan avsiktligt välja vem jag vill vara. Vem vill du möta när du möter mig?

Avatar® är ett registrerat varumärke av Star's Edge Int. Alla rättigheter är reserverade

1 kommentar: